-

Idag är jag ledig och vaknade av mig själv mellan mina vita lakan. Skatornas bo utanför mitt fönster växer sig större och större. Läste långa meddelanden som trillat in under natten och märkte att min kudde blev våt. Av lycka och saknad. 
Klev upp ur sängen till ett kök som fylldes med sol. Bestämde mig för att göra en kalasfrukost. 
Plockade fram för att göra scones
Höftade lite med gamla mått
Kilade ned ett par hallon i degen, mmmm, bästa grejen. 
Skar upp blodapelsin och kunde inte låta bli att äta några klyftor med ens
Sen var min scones färdig och doftade gott
Omnomnomnom


Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så gott. ♥

2013-02-23 @ 09:17:41
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0