-

Den senaste veckan har jag haft svårt att fokusera. Jag har varit glad, ledsen, glad och sovit för lite. För att slippa studera har jag pysslat, om nätterna och på lektioner. Jag har också, startat en girl power grupp på min skola för jag är så trött på att jag ska tänka på vad jag äter, hur jag pratar, hur jag rör mig, vad jag klär mig i. Jag är trött på den kroniska dåliga självbilden som unga tjejer går runt med. Det är så onödigt. 
Det här har jag lagt sömntimmar på under den här veckan: 
 
Ett flaggspel för att göra skolan festlig den 8 mars, på kvinnodagen. Då kampanjar amnestygruppen och girl power-gruppen rekryterar. Nu hänger det uppe i mitt rum för att inte trassla sig och det ser så festligt ut. 
Bra budskap till skolan
<333
Men allt här i livet handlar ju inte om kvinnor, utan om mat också. Så jag gjorde ett flaggspel till en semmelätartävling på skolan också. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

helt rätt!!!!!

2013-02-24 @ 18:56:32
Postat av: elin

åh så bra det låter!! vi borde ha en på vår skola med! inte för att det är dålig stämning och folk är utstötta/mobbade men just för det där att det finns folk som inte äter osv osv osv.. förstår inte

2013-02-24 @ 21:19:12
URL: http://strand.blo.gg
Postat av: elin

svar: ja men verkligen! det som är "värst" (vår skola sitter ju ihop med grunskolan) är när tjejer från 8an 9an verkligen sitter och petar i maten och säger "fyfan vad äckligt" bara för att kompisarna gör det, eller lämnar någon utanför eller bara vänder ryggen till. det är så hemskt och varje gång jag ser det vill jag bara skrika!!

men att ha någon som dig i sin vardag som ordnar sådana fina grejer borde alla ha!! u go girl!!

2013-02-26 @ 20:15:36
URL: http://strand.blo.gg
Postat av: victoria

varför går vi inte i samma skola herregud you go girl åh så fint

2013-03-03 @ 16:34:32
URL: http://dvala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0