-

 
Promenerade genom mörkret och det föll glitter över mig. Kurade ner mig i en soffa, åt lakrits och grät till rädda Willy. Kramade hejdå och gick ut i glitterregnet igen. Åkte spårvagn och sen myste jag och låg halva natten. 
 
Dagen därpå spelade jag och några vänner in en film med kärlekshälsningar och struntprat. Jag offrade några klistermärken och skrev långa brev till Kanada. 
 
Att vara långt ifrån någon man älskar är jobbigt och svårt. 
Idag har jag varit ledig och skickat meddelanden med kärlek till mina vänner på jobbet. Köpt blommor, varit på kärleksbrunch och fnissat. På hemvägen kände jag mig ledsen och utmattad. Men så påminde jag mig om jag
lever ett bra liv just nu. Att jag är uppskattad, att jag inte är så stressad, att jag har tid, att jag är glad, att jag är kreativ, att jag orkar saker. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0