-

Sen sist jag skrev har jag mest ägnat mig åt eskapism. Istället för att studera ritar jag, njuter av solen, dricker kaffe ute, pysslar, spikar hål i konservburkar, lagar mat, pussas och spelar tv-spel. Jag är så oändligt trött på att spendera så mycket tid på meningslöshet. Jag vill inte lära mig allt som står i en bok på någon annans villkor. Jag vill lära mig saker, viktiga saker. Jag vill inte lära mig saker jag redan vet. Vad är det för lära? Planerar min flykt till fjärran länder och det känns hoppfullt. Det pirrar i min mage att inte veta, var bor jag när hösten faller grå?
Till sist; detta är samma byxor ur Cheap Mondays senaste kollektion. Bärandes av en man och en kvinna (inte för att köna men..), kan inte kvinnan också få stå starkt, stadigt och bredbent på marken. Jag blir på dåligt humör av detta. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0